🐰 MUST-HAVE každé králičí mámy 🐰 TAŠKA S KRÁLÍČKEM
❓ Nepřišlo mi potvrzení platby ani objednávky, co mám dělat?
👉 Potvrzení objednávky i platby je zasíláno na Váš email. S největší pravděpodobností jste při objednávce zadali email špatně. Nic se neděje. Vaši objednávku evidujeme - stačí nám napsat, že Vám nic nepřišlo spolu se jménem a správným emailem a my Vám jej u objednávky opravíme a zašleme potvrzení znovu.
 
❓ Kam posíláte?
👉 Vaše objednávky doručujeme po celém Česku i na Slovensko. Dle individuální domluvy lze balíček zaslat i do jiné země.
 
❓ Jaké produkty nabízíte?
👉 Specializujeme se především na králíky a hlodavce. Pro ně sami vyrábíme a nabízíme originální a hlavně zdravé produkty, které se na českém trhu velmi špatně hledají. My jsme je pro vás již vytřídili, a nebo prostě vyrobili. Pamlsky a krmivo vyrábíme bez obsahu obilovin (i ovesných vloček), hrachu, škrobu a dalších nesmyslů. Zakládáme si nejen na 100% čistě přírodním, ale také transparentním složení. Nabízené hračky k okusu neobsahují lepidla, škrob ani nebezpečné chemikálie či umělé provázky.
 
❓ Jste ověřenými výrobci?
👉 Ano, jsme registrovanými výrobci krmiv a pamlsků pro králíky a hlodavce. Splňujeme veškerá hygienická opatření i právní náležitosti a podléháme každoročním kontrolám. Suroviny, ze kterých produkty vyrábíme pochází od ověřených dodavatelů a jsou té nejvyšší potravinářské kvality. Na e-shopu i obalu najdete všechny důležité informace vztahující se k výrobku a to např. kompletní složení, hmotnost, počet kusů v balení či vhodnost pro konkrétní mazlíčky.
 
❓ Máte všechny produkty skladem?
👉 Skladové zásoby jsou vždy vypsány u konkrétního produktu. Snažíme se o to, aby nedostupné produkty byly znovu naskladněny co nejrychleji. I přes to však mohou vzniknout časové prodlevy zejména u zboží jiných výrobců či u zboží sezónního.
 
❓ Jak mohu zaplatit?
👉 Vaši objednávku můžete zaplatit on-line převodem, on-line platební kartou, přes ApplePay, GooglePay i na dobírku.
 
❓ Jakého dopravce mohu zvolit?
👉 Lehčí balíky zasíláme přes Zásilkovnu na pobočky a Zásilkovnu DOMŮ, která doručí objednávku na Vámi zvolenou adresu. U těžších zásilek (nad 10 kg) je možné zvolit také druhého dopravce PPL, který doručuje jak na ParcelShop, tak přímo na adresu.
 
❓ Kdy přijde moje objednávka?
👉 Vaši objednávku vyřizujeme a odesíláme zpravidla druhý pracovní den od objednání. Pokud ale stihnete poslat objednávku ráno do 8:00, zpravidla stíháme odeslání ještě tentýž pracovní den. Příprava produktů tvořených na míru je časově náročnější a doba dodání se může prodloužit. Aktuální stav zásilky pak můžete sledovat na základě trasovacího čísla, které vám poskytne zvolený dopravce.
 
❓ Mohu zrušit svou objednávku?
👉 Ano, jestliže si přejete stornovat svou objednávku, napište nám e-mail na aniland@email.cz. Jestliže bude Vaše objednávka již odeslaná, je nutné uhradit její dopravné. To platí i v případě, pokud si nepřevezmete objednávku na dobírku.
 
❓ Co je to blacklist?

👉 Blacklist je seznam zákazníků, kteří si nepřevzali objednávku a díky kterým vznikají Anilandu dodatečné náklady. Na blacklist se dostanete, pokud si necháte odeslat objednávku (typicky na dobírku), ale nepřevezmete ji. Proč? Objednávku jsme museli zabalit a odnést ji k dopravci - promrhaný čas. Dopravce chce dopravné zaplatit, i když si zásilku nepřevezmete - promrhané peníze. Zákazníkům, kteří jsou na blacklistu, automaticky rušíme jejich další objednávky.

 
❓ Jak se dostanu z blacklistu?
👉 Je to jednoduché. Uhradíte finanční náklady, které Anilandu díky Vám vznikly. Typicky se jedná o částku, kterou musíme my zaplatit dopravci. Vždy záleží na ceně dopravy, kterou jste u objednávky měli. Pokud stála doprava u objednávky 79,- a vy jste ji nepřevzali, pak Anilandu uhradíte 79,- a jste z blacklistu venku.